Schimbul și returnarea produselor

Ați greșit produsul? Nici o problemă! În termen de 14 zile noi vă vom înlocui complet marfa împachetată cu excepţia articolelor cum ar fi fire, nadă și momeală pentru pescuit, atractanți sau lenjerie de corp. Reprezentanții companiei FLAGMAN FISHCRAFT iși rezervă dreptul de a modifica această listă.

CONDIȚIILE DE SCHIMB SAU RETURNARE A PRODUSELOR

Înlocuirea produselor nealimentare de calitate corespunzătoare are loc în cazul, în care astfel de mărfuri nu au fost date în folosinţă, s-a păstrat aspectul lor comercial, ambalajul, sigiliile, etichetele de fabrică, precum şi bonul de consum sau bonul de casă, eliberate consumatorului împreună cu marfa vândută. Schimbul sau returnarea mărfurilor se efectuează în același magazin de unde au fost procurate. În cazul procurării în magazinul on-line, schimbul are loc pe adresa Chișinău, str. Vasile Lupu 61/6, magazin FLAGMAN Shop.

Acordați atenție. Costul serviciului de livrare nu este rambursabil.

Hotărârea Republicii Moldova nr. 187 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 105-XVdin 13 martie 2003 privind protecţia consumătorilor

Autoritatea abilitată cu funcţii de protecţie aconsumatorilor în Republica Moldova este Agenţia pentru Protecţia Consumatorilorși Supravegherea Pieței.

Adresa: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012
Tel.: (022) 74-14-64
Email: consumator@apcsp.gov.md
Web: http://consumator.gov.md

Examinarea reclamațiilor se efectuează la prezentarea bonului de consum sau a bonului de casă care confirmă că produsul a fost procurat de la magazinul nostru.