Livrare si achitarea

RIDICA DIN MAGAZIN

Ridicarea mărfurilor din magazin sau „autolivrarea” este o modalitate excelentă de a nu aștepta apelul curierului și de a ridica mărfurile la orice moment convenabil. Programul magazinului poate fi găsit în secțiunea de contacte

LIVRARE IN CHISINAU

Noi oferim livrare rapida la orice adresa din orasul Chisinau. Termenul de livrare este de 2 ore de la apelul de la operator. De asemenea, puteți specifica un timp de livrare diferit în cadrul programului de lucru al curierului.

Luni - Vineri

Sâmbătă
Duminică / ZI LIBERA
Pretul comenzii Lei Costul livrării
300 - 499 60 Lei
500 - 999 40 Lei
1.000 - 1.499 20 Lei
de la 1.500 Lei GRATUIT
* Suma minima de comanda 300 MDL * Plata la primire

LIVRARE IN MOLDOVA

(include municipiul Chișinău)

Livrare prin curier în toate localitățile din Moldova (cu excepția Transnistriei). Livrarea se face prin serviciul de curierat Nova Posta a doua zi (cu exceptia duminicii) pentru comenzile plasate inainte de ora 15-00.

Comenzile plasate după ora 15:00 vor fi expediate a doua zi. Il vei primi in 24 de ore dupa aceea (cu exceptia duminica)

Costul livrării se calculează din greutatea și volumul total al comenzii și este indicat pe site-ul www.novaposhta.md . După plasarea comenzii - vă vom informa telefonic costul livrării acesteia.

Greutatea comenzii Costul livrării Nova Posta
pana la 15 kg 70 Lei
pana la 30 kg 103 Lei
pana la 50 kg 242 Lei
pana la 75 kg 300 Lei
pana la 100 kg 335 Lei
de la 100 kg Conform tarifului
* Suma minima de comanda 300 MDL * Plata la primire sau Nova Pay

ACHITAREA MARFII

În momentul dat, achitarea mărfii se face doar cash în momentul când curierul vă livrează comanda.

CURIERUL ESTE OBLIGAT

  • Să facă clientului un apel telefonic în prealabil
  • Să livreze comenzile la adresa indicată în comandă (până la ușa de intrare în apartament, oficiu, edificiu, sau până la poarta casei particulare)
  • Să livreze clientului marfa fără deteriorări vizibile
  • Să remită clientului avizul de însoțire al produselor, bonul de consum sau bonul de plată
  • Să recepționeze plata pentru produsele livrate

CURIERUL NU ESTE OBLIGAT

  • Să livreze marfa repetat gratis în caz de lipsă a clientului la locul livrării și la ora stabilită anterior
  • Să demonstreze marfa, să explice caracteristicile ei și normele de exploatare. 
  • Curierul poate să nu dețină informația necesară și nu este obligat să o comunice clienților.
  • Toate întrebările referitor la produse le puteți pune operatorului la telefonul menționat în compartimentul Contacte
  • Să scoată și să arunce cutiile și alt ambalaj.

CUMPĂRĂTORUL ESTE OBLIGAT

  • Să studieze atent caracteristicile produsului înainte de achiziționare
  • Să indice corect numărul de telefon și adresa la care se face livrarea
  • Să răspundă la apelul operatorului și al curierului
  • Să fie prezent la locul livrării la ora stabilită
  • Să verifice cantitatea, completarea produsului și lipsa deteriorărilor vizibile
  • Să achite în totalitate costul produsului la livrare confirmând prin acest fapt lipsa pretențiilor către vânzător și serviciul de livrare

  • În caz că există unele discrepanțe între informații, cât și în cazul deteriorării produsului sau alte probleme luați legătura cu operatorul nostru la numărul de telefon (+373) 696 44 690 sau (+373) 696 44 610.

    CUM SE COMANDĂ